دانلود سریال نوروزی مرز خوشبختی شبکه دو

دانلود سریال مرز خوشبختی با لینک مستقیم و رایگان از تب ترانه

بزودی از تب ترانه

برای دانلود قسمت های مختلف سریال مرز خوشبختی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

سریال مرز خوشبختی

سریال «مرز خوشبختى» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی مهران رسام، هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما در نوروز ۱۳۹۶ پخش خواهد شد.

سریال مرز خوشبختی به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی مهران رسام نهم آبان ماه فیلمبرداری اش را آغاز نمود. این مجموعه قرار است در ۱۵ قسمت برای ایام نوروز ۹۶ تولید گردد و شبهای نوروز از شبکه دوم سیما پخش گردد.

 

بازیگران سریال مرز خوشبختی
اسامی : پوریا پورسرخ / امیرحسین آرمان (در نقش امیر) / مهدی سلوکی / شهرزاد کمال زاده / سروش جمشیدی / مریم معصومی (در نقش بهار) / جمشید جهان زاده / عباس محبی / مهدی صباغی / فرزانه نشاط خواه / شهربانو موسوی / رضا یزدانی و جواد زیتونی

خلاصه داستان:

 

 به  طلا و تلاش و عشق … جوان و گُل و گِل… همه چیز از یک وسوسه شروع می شود و به یک وسوسه ختم می گردد. از رفاقت شروع می شود و به رفاقت میرسد. داستان مرز خوشبختی داستان انتخابهاست. دوراهی ها. زمانی که بر لب مرز ایستاده ای. یک سو شاید خوشبختی است و درسوی دیگر هم شاید خوشبختی. انتخاب با توست. و انتخاب نهایت خوشبختی است.
کاراکتر اصلی قصه، جوانی شهرستانی است که برای تحصیل به تهران می آید و جزو نخبگان علمی می شود. او به خواهر دوستش که در یک طلافروشی کار می‌کند علاقه دارد اما پدر دختر راضی به این وصلت نیست…

لینک کوتاه مطلب
16 مارس 2017 ۰
نظرات

تب ترانه