دانلود مجموعه آهنگ آذری برای رقص و حرکات موزون آذربایجانی

مجموعه آهنگ آذری برای رقص

توضیحاتی مختصر درباره رقص آذری و موسیقی آذربایجانی

رقص آذری

آذربایجانی ها یکی از قدیمی ترین قوم هایی هستند که از نظر فرهنگی و آداب و رسوم دارای قدمت زیادی هستند. مناطق آذربایجان به دلیل داشتن فرهنگ غنی مورد توجه بین‌المللی است. آذربایجانی‌ها در شمال غربی ایران و در منطقه شهرهای تبریز، اردبیل، ارومیه، زنجان، قزوین و همدان ساکن هستند. رقص آذری در بین سایر رقص های محلی و رقص فولکلوریک به دلیل دارا بودن حرکات ظریف و حرکات بازو و قدمهای ظریف از دیگر رقص‌ها تمیز داده می‌شود. بانوان در این رقص با استفاده از دامن‌های بلند و مردها با لباسی به شکل لباس رزم این رقص را انجام می دهند. رقص‌ها گاهی غمگین، گاهی آتشین و گاهی بسیار شاد و تند هستند. رقص های سولو و گروهی در عروسی و سایر مراسم ها عموما ساده هستند. این رقص ها در بعضی از کشور ها به صورت اجرای صحنه ای انجام می شود.

موسیقی رقص آذری

موسیقیِ رقص‌های آذربایجان هم مثل دیگر نواحی، سینه به سینه از گذشتگان به امروز رسیده. میراثی که نیازی مبرم به توجه دارد. به طور کلی موسیقی مناسبتی که در گذشته بکار گرفته می‌شده، قبل از اینکه جنبه هنری داشته باشد برای مراسمی خاص تهیه می‌شد و ذکر این نکته باعث می‌شد تا وجه هنری برای آن قائل نباشند. تا اینکه از سالهای نه چندان دور به آن پر و بال دادند و شکلی هنری به آن بخشیدند و اصولی‌تر از قبل، با ساز بندی همان منطقه و با کیفیتی مناسب ، ارائه کردند. این آلبوم هم حاصل خوش ذوقی هنرمندان بزرگی چون وحید اسداللهی، جیحون حسین اف و… است که شنونده را دعوت به شنیدن شادیانه های آذری کرده اند.


خرید قانونی آلبوم رقص های آذربایجان

آلبومی که در پایین لینک خرید آن را قرار دادیم حاصل زحمات وحید اسدالهی می باشد. اگر به موسیقی آذربایجانی کشور عزیزمون علاقه دارید می توانید آهنگ ها را بصورت قانونی و با بالاترین کیفیت دانلود نمایید.

لینک خرید


دانلود اهنگ های رقص آذربایجانی

موزیک هایی را برای شما آماده کرده ایم. سعی نمودیم که مجموعه ای زیبا و بی نظیر از موسیقی های آذربایجانی آماده کنیم. این مجموعه به صورت مرتب بروزرسانی خواهد شد. این مجموعه را به صورت اختصاصی از تب ترانه دانلود نمایید.

 موزیک با ریتم ۶ و ۸ (شماره ۱) (باکلام)

لینک دانلود

 موزیک با ریتم ۶ و ۸ (شماره ۲)

لینک دانلود

موزیک با ریتم ۶ و ۸ (شماره ۳)

لینک دانلود

موزیک با ریتم ۶ و ۸ (شماره ۴)

لینک دانلود

زعفرانی

لینک دانلود

سلیمانی

لینک دانلود

خال خوز

لینک دانلود

قارس رنگی

لینک دانلود

اوزون دره ۱

لینک دانلود

یوزبیر

لینک دانلود

چوبانی

لینک دانلود

ژالاخو

لینک دانلود

قوچ علی

لینک دانلود

آپاردی سللر سارانی

لینک دانلود

زمین خارا

لینک دانلود

باهار سنسیز

لینک دانلود

اوزون دره ۲

لینک دانلود

رهاب رنگی

لینک دانلود

لینک کوتاه مطلب
7 جولای 2019 ۰
نظرات

تب ترانه