دانلود قسمت اول کلاه قرمزی ۹۶

این مجموعه که قرار بود عید امسال از صداوسیما پخش گردد به دلایلی روی آنتن نرفت و هم اکنون برای شبکه خانگی پخش و توزیع می گردد.

بزودی از تب ترانه

کلاه قرمزی ۹۶ – Kolah Ghermezi 96

نویسنده: حمید جبلی | کارگردان: ایرج تهماسب

سال ساخت: ۹۶-۹۵ | پخش: ۹۶ | پخش کننده : تب ترانه

دانلود قسمت اول کلاه قرمزی ۹۶

پس از لغو شدن نمایش کلاه قرمزی ۹۶ در نوروز، اعلام شده که این مجموعه قرار است از طریق شبکه نمایش خانگی عرضه شود.

طی چند سال گذشته به تماشای مجموعه کلاه قرمزی در ایام نوروز عادت کرده بودیم و به همین دلیل خبر ساخته شدن قسمت جدید این مجموعه با نام کلاه قرمزی ۹۶ باعث خوشحالی علاقه‌مندان به این شخصیت شده بود. با این حال به دلیل مشکلات مختلفی که برای این مجموعه پیش آمد، پخش آن در ایام نوروز ۹۶ منتفی شد و پس از آن تا به امروز خبر خاصی از این مجموعه منتشر نشده بود.

حال در جدید‌ترین اخبار سینمای ایران، اعلام شده که مجموعه کلاه قرمزی ۹۶ قرار است از طریق شبکه نمایش خانگی پخش شود. به طور دقیق‌تر، این مجموعه از تابستان سال جاری و توسط تصویر گستر پاسارگاد، در قالب دیسک و به صورت هفتگی پخش خواهد شد. همچنین سایت لوتوس پلی نیز قرار است این مجموعه را همزمان با عرضه نسخه فیزیکی، به شکل آنلاین و قانونی نمایش دهد.

با توجه به تصمیم سازندگان این مجموعه مبنی بر عرضه کلاه قرمزی در شبکه نمایش خانگی، می‌توان گفت که همکاری سازنده این مجموعه و تلویزیون پایان یافته است.

در این مجموعه‌ی عروسکی حمید جبلی (کلاه قرمزی و پسرخاله)، محمدرضا هدایتی (پسرعمه زا)، محمد بحرانی (ببعی و هم ساده)، بهادر مالکی (فامیل دور)، کاظم سیاحی (جیگر)، محمد لقمانیان (پسر فامیل دور)، احسان کرمی (عزیزم ببخشید)، هوتن شکیبا (دیبی) و علی سرابی (گابی) از صداپیشگان اصلی عروسک‌ها هستند و مرضیه محبوب، محمد اعلمی، شیما بخشنده، محمد لقمانیان، مهدی برقعی، حامد ذبیحی، مهتاب تبریزی و علی اعتصامی‌فر نیز عروسک‌گردان‌های کلاه قرمزی هستند.

همه قسمت های کلاه قرمزی را می توانید از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود کلاه قرمزی ۹۶

لینک کوتاه مطلب
28 ژوئن 2017 ۰
نظرات

تب ترانه