دانلود قسمت اول فصل ۲ سریال شهرزاد

منتشر شد!

شهرزاد ۲ – Shahrzad 2
تهیه‌ کننده: محمد امامی | ژانر: درام, عاشقانه 
شمار بخش ها : ۲۰ | سرمایه گذار : محمد امامی
سال ساخت: ۱۳۹۵ | پخش: ۹۶ | 
کارگردان : حسن فتحی | نویسنده : حسن فتحی و نغمه ثمینی

دانلود قسمت اول فصل ۲ سریال شهرزاد

شهرزاد سریال ساخت ایران است که سال ۹۴ روانه بازار گردید و بازار شبکه خانگی ایران را به تسخیر خود درآورد. فصل اول این سریال از مهر ۱۳۹۴ به بازار آمد و تا اردیبهشت ۹۵ پخش آن به طول انجامید. فصل دوم این سریال بسیار پرطرفدار قرار است که اردیبهشت ۹۶ روانه بازار شود. همگی منتظریم تا این سریال بسیار زیبا را دنبال کنیم. تب ترانه افتخار دارد که این سریال را به صورت کاملا قانونی پخش کند. در ادامه مطلب توضیحاتی را درمورد سریال و بازیگران و حواشی آن خواهیم داشت.

 

بازیگران سریال شهرزاد ۲ :
ترانه علیدوستی ، مصطفا زمانی ، شهاب حسینی ، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، فریبا متخصص ، گلاره عباسی ، سام نوری ، امیر جعفری ، رویا نونهالی ، رضا کیانیان ، آتنه فقیه نصیری و…
 
خلاصه داستان شهرزاد ۲ : 
ماجرا و داستان فصل دوم شهرزاد  این سریال از جایی شروع می‌شود که بعد از مرگ «بزرگ آقا» همه چیز به قباد می‌رسد و او همه کاره دم و دستگاه «دیوان سالار» می‌شود. اما شرایط جدید و قدرت گرفتن قباد به مذاق «عمه بلقیس» که در کرمان زندگی می‌کند خوش نمی‌آید و او برای گرفتن قدرت از قباد به تهران می‌آید
زمان پخش در شبکه نمایش خانگی
خرداد ۹۶٫
 
جدیدترین اخبار از فصل دوم شهرزاد
 
به گفته تهیه کننده سریال، تا کنون پنج قسمت از فصل دوم نوشته شده و قرار است در ۲۰ قسمت تهیه و تولید شود که این مساله کاملا قطعی است. به احتمال زیاد از خرداد یا تیرماه سال آینده فیلمبرداری آغاز خواهد شد. (۱۱ اسفند ۹۴)

 

تهیه کننده «شهرزاد» درباره اینکه تاکنون چند قسمت از فیلمنامه سریال آماده شده و قرار است این فصل چند قسمت باشد، توضیح داد: کل شاکه داستان طراحی شده و به نگارش درآمده است و حدود ۱۰ تا ۱۵ قسمت نیز آماده شده است. با این حال هنوز کاملا مشخص نیست که این فصل در چند قسمت نوشته خواهد شد و ممکن است همچنان تغییراتی به وجود بیاید. اما طبق اخبار منتشر شده فصل ۲ شهرزاد در ۲۰ قسمت تولید میگردد. 
 

لینک های دانلود قانونی قسمت ۱ سریال شهرزاد ۲

پکیج – دسترسی به همه کیفیت ها – بها: ۳,۰۰۰ تومان

خرید قانونی

کیفیت ۱۰۸۰p HQ – بها: ۲,۵۰۰ تومان

خرید قانونی

کیفیت ۱۰۸۰p – بها: ۲,۰۰۰ تومان

خرید قانونی

کیفیت ۷۲۰p – بها: ۱,۸۰۰

خرید قانونی

کیفیت ۴۸۰p – بها: ۱,۵۰۰ تومان

خرید قانونی


پشتیبانی : شماره پشتیبانی (ساعات اداری): ۰۲۱۷۷۷۲۹۵۵۷  ,  پشتیبانی تلگرام: @Shop_Upera_Bot و @Srmweb

لینک کوتاه مطلب
25 ژوئن 2017 ۰
نظرات

تب ترانه